تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

پروژه مديريت دانش و تحليلي بر عوامل موفقيت در پياده سازي سيستم هاي مبتني بر دانش



شناسه محصول: 669321
موجود

پروژه مديريت دانش و تحليلي بر عوامل موفقيت در پياده سازي سيستم هاي مبتني بر دانش

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 13000تومان

برچسب ها :

پروژه مديريت دانش و تحليلي بر عوامل موفقيت در پياده سازي سيستم هاي مبتني بر دانش

پروژه مديريت دانش و تحليلي بر عوامل موفقيت در پياده سازي سيستم هاي مبتني بر دانش

پروژه مديريت دانش و تحليلي بر عوامل موفقيت در پياده سازي سيستم هاي مبتني بر دانش

پروژه "مديريت دانش و تحليلي بر عوامل موفقيت در پياده سازي سيستم هاي مبتني بر دانش " یک تحقیق کامل و علمی برای رشته مدیریت وIT میباشد که بطورکامل بحث را مورد کنکاش و جستجو قرار داده و مطالب کاملی  را در پروژه آورده شده است.این پروژه با ارزش در 6 فصل تنظیم و ویرایش شده ودر قالب Word آماده تحویل میباشد.

پیشنهاد میکنیم برای اطمینان از کیفیت و سطح علمی گزارش ، نمونه رایگان آن را بصورت فایل PDF از لینک زیر دانلود کرده و پس از آشنایی کامل تر اقدام به خرید محصول فرمایید.

پروژه مدیریت دانش سازمانی EKM

با توجه به تغییرات مستمر، افزایش عدم اطمینان، پیچیدگی شرایط و رشد روزافزون سرعت و شتاب آنها در عرصه های مختلف، به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اوضاع اقتصادی و خواسته های مشتریان؛ فضای رقابت بین سازمانها در حوزه کسب و کار بیش از پیش تشدید شده است. در چنین فضایی افزایش قدرت رقابتی و توانمندسازی سازمانها به منظور ادامه حیات و بقاء آنها نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

افزایش قدرت رقابتی سازمانها در گرو تولید محصولات و ارائه خدمات با قیمت مناسب، کیفیت مطلوب، خدمات پس از فروش به موقع و قابل قبول به مشتریان و نهایتا تامین حاشیه سود مناسب و منفعت برای سهامداران و ذینفعان می باشد. سوالی که مطرح می گردد این است که سازمانها چگونه می توانند در برابر رقبای داخلی و خارجی مقاومت کرده، خود را توانمندتر نموده و متناسب با شرایط و موقعیت های مختلف عملکرد بهتری ارائه نمایند؟ برای پاسخگویی مناسب به سوال مطروحه موضوع مورد مطالعه، بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و نتیجتا بکارگیری فرآیند اجرایی مدیریت دانش در سازمانها به عنوان یک راه حل محوری پیشنهاد شده است. در همین راستا مراحل فرآیند مذکور تشریح گردیده و به نکات کلیدی که هر سازمان، با توجه به شرایط و موقعیت خاص خود در هر مرحله لازم است مورد توجه قرار دهد اشاره شده است.در جریان سیر تکوین بکارگیری رویکردها، متدولوژیها و تکنیک های اثربخش مدیریتی در فعالیت های اقتصادی و شیوه مدیریت بر واحدهای کسب و کار در هر مقطع زمانی با توجه به شرایط و موقعیت خاص آن، مواردی مدنظر قرار می گرفته است.

واژه های کلیدی:

دانش ، مدیریت دانش ، سيستم هاي مديريت دانش ، داده، اطلاعات ، فناوري ، فرهنگ سازماني ، دانش سازمانی ، دانش فردی ، مدیریت سازمان ، مديريت نوآوري،  نیروی انسانی ، خلق دانش ،  خلاقیت فردی و سازمانی ، استراتژی مدیریت دانش، استراتژی دانش، سرمایه فکری، عوامل کلیدی موفقیت ، سازمان دانش محور، مدیر دانش، قهرمان دانش، مدل های پیاده سازی مدریت دانش، نقشه دانش، نرم افزار مدیریت دانش، مورد کاوری مدریت دانش،  Knowledge Management

 

قسمتی از فهرست مطالب و شکلهاوجدول ها(به دلیل طولانی بودن فهرست کامل را در PDF رایگان مطالعه نمایید.)

فصل اول ، مديريت دانش ،تعاريف و مفاهيم

1-1- مقدمه. 2

2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق.. 2

3-1- تاریخچه. 2

4-1- تعریف مدیریت دانش.... 3

1-4-1- مديريت دانش از ديدگاه صاحبنظران.. 3

5-1- چرا دانش باید مدیریت شود ؟. 4

6-1- مفهوم دانش.... 5

7-1- دانش سازمانی و انواع آن.. 6

8-1- ويژگي هاي دانش سازماني.. 7

1-8-1- ماهیت دانش سازمانی.. 7

9-1- اقتصاد دانشی چیست ؟. 8

1-9-1- اداره اقتصاد دانشی با مدیریت دانش.... 8

10-1- نتیجه گیری.. 8

فصل دوم ، مدیریت دانش ، نیازمندیها ، نتایج و کاربردها

1-2- مقدمه. 11

2-2- سرمایه فکری.. 11

1-2-2- دیدگاه دانش‌محور. 12

2-2-2- دیدگاه سرمایه فکری، توسعه‌ای بر دیدگاه دانش‌محور. 12

3-2-2- دلایل توسعه و وجوه اصلی تعاریف سرمایه فکری.. 12

3-2- انواع ریسک‌های دانشی سازمان.. 13

4-2- سازمان‌های دانش‌محور. 14

1-4-2- فرآیند.. 14

2-4-2- مکان.. 15

3-4-2- هدف... 15

4-4-2- چشم‌‌انداز. 15

5-4-2- گام‌های‌ حرکت سوی یک سازمان دانش محور. 16

1-5-4-2- ماموریت و هدف سازمان را برحسب دانش بنویسید. 16

2-5-4-2- صنعت و موقعیت سازمان را بر حسب دانش تعریف نمایید.. 16

3-5-4-2- استراتژی شرکت را با در نظر گرفتن دانش تدوین نمایید.. 16

4-5-4-2- سازمان خود را به یک سازمان یادگیرنده‌ی استراتژیک تبدیل کنید.. 17

5-5-4-2- مخارج یادگیری را سرمایه گذاری تلقی کنید نه هزینه. 17

6-5-4-2- در مدل کسب‌وکار خود تجدید نظر کنید. 17

7-5-4-2- مدیریت منابع انسانی را جدی بگیرید. 18

8-5-4-2- ماموریت سازمان را  از طریق هماهنگی ارتباطات داخلی و خارجی بهبود بخشید.. 18

5-2- اﺳﺘﺮاﺗﮋیﺳﺎزی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ.... 18

6-2- ویژگی سازمان های هوشمند.. 20

1-6-2- چشم‌انداز استراتژیک.... 20

2-6-2- سرنوشت مشترک 21

3-6-2- تمایل به تغییر. 21

4-6-2-  قلب 21

5-6-2-  هم‌ترازی و تناسب 21

6-5-2- به کارگیری دانش 22

7-5-2- فشار عملکرد 22

6-2- نهادینه‌سازی مدیریت دانش 23

7-2- مدیریت شایستگی سازمانی در راستای اجرای مؤثر مدیریت دانش.... 26

1-7-2- تعریف دقیق شایستگی سازمانی.. 26

2-7-2- شایستگی- مهمتر از اهداف استراتژیک.... 28

3-7-2- مدیریت شکاف شایستگی سازمانی.. 29

4-7-2- توازن فرهنگ سازمانی.. 30

8-2- مدیریت دانش بر مبنای ارزش‌ (KMBV) 30

9-2- جایگاه و نقش مدیر ارشد دانش (CKO) 33

1-9-2- مفهوم CKO.. 33

2-9-2- نقش‌ها و مسئولیت‌های CKO.. 34

3-9-2- دانش و مهارت‌های حرفه‌ای CKO.. 37

10-2- انتخاب و راه‌اندازی تیم پیاده‌سازی مدیریت دانش.... 40

1-10-2- ابعاد تیم.. 41

2-10-2-  مهارت‌های تیم.. 41

‌3-10-2- پیش‌زمینه‌ی تیم.. 42

4-10-2- نقش‌ها و وظایف تیم.. 43

11-2- چارچوبی برای مدیریت دانش در وب معنایی.. 43

1-11-2- چارچوب مدیریت دانش در وب معنایی.. 45

12-2- نتایج بهره گیری از تکنیک‌های مدیریت دانش.... 48

13-2- موانع اجرای مدیریت دانش.... 49

1-13-2- بحران‌های ناشی ازعدم اجرای مدیریت دانش.... 49

14-2- نتیجه گیری.. 49

فصل سوم ، فرآیند ایجاد انگیزه و حمایت از دانش

1-3- مقدمه. 52

2-3- آنچه که قهرمان دانش انجام می‌دهد (فعالیت‌ها و اقدامات KC). 52

1-2-3- دفاع. 53

2-2-3- پشتیبانی و حمایت... 53

3-2-3- واسطه‌گری دانشی.. 53

3-3- چگونگی شناسایی قهرمان دانشی.. 55

1-3-3- فاکتورهای حیاتی موفقیت در انتخاب قهرمانان دانش.... 55

2-3-3- دو اشتباه رایج در انتخاب قهرمانان دانش.... 55

4-3- چگونگی ایجاد انگیزه در قهرمان دانش.... 56

5-3- حمایت از قهرمان دانش.... 60

6-3- نتیجه گیری.. 61

فصل چهارم ، مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش

1-4- مقدمه. 63

2-4- استراتژی‌هایی برای اجرای مدیریت دانش.... 63

3-4- مدل هاي پياده سازي مديريت دانش.... 65

1-3-4- مدل هيسيگ.... 67

2-3-4- مدل مك الروي.. 68

3-3-4- مدل بك من.. 68

4-3-4- مدل 7C.. 69

5-3-4- مدل نوناكا و تاكوچي.. 69

1-5-3-4- استفاده از فناوري در چهارچوب مدل نوناكا و تاكوچي.. 71

6-3-4- مدل پايه هاي ساختمان دانش.... 72

4-4-  سيستم مديريت دانش.... 73

1-4-4- اركان مديريت دانش: انسان، فرايند، فناوري.. 74

2-4-4- سرمايه فكري.. 74

5-4-  مدل پایش دارایی‌های ناملموس سیوبی.. 75

6-4- مدل بلوغ در ساختار مدیریت دانش.... 77

1-6-4- سطح اول: آغاز رشد آگاهی.. 77

2-6-4-  سطح دوم: توسعه فعالیت‌های بخشی و تکرار پذیر. 77

3-6-4-  سطح سوم: استانداردسازی  فرایندها و رویکردهای مشترک... 77

4-6-4-  سطح چهارم: بهینه‌سازی اندازه‌گیری و انطباق.. 78

5-6-4-  سطح پنجم: نوآوری و بهبود مستمر فعالیت‌ها 78

7-4- چهار مدل توانمندساز اصلی هوشمندی سازمانی.. 78

1-7-4- رهبران فکری 78

2-7-4- گروه‌های با علائق مشترک 79

3-7-4- سیاست تیم‌های موقت 79

4-7-4- پلت فرم‌های دانش.... 79

8-4- جايگاه مديريت دانش در مدل سرامدي EFQM... 80

1-8-4- كارت امتيازي متوازن (BSC) 81

2-8-4- همسوسازي مديريت دانش با استراتژي‌هاي سازماني.. 81

9-4- الگوی SECI فرآیند ﺧﻠﻖ و ﺗﺒﺪﻳﻞ داﻧﺶ.... 83

فصل پنجم ، نقشـــه دانــش

1-5- مقدمه. 86

2-5- جریان‌های دانشی.. 86

3-5- نقشه دانش.... 87

4-5- دستورالعمل طراحی مجدد فرآیندهای کاری.. 87

5-5- متدولوژی.. 89

6-5- ترسیم نقشه دانش.... 89

1-6-5- ایجاد پرونده برای هر دانش.... 90

2-6-5- شناسایی جریان دانش.... 90

3-6-5- بهینه‌سازی جریان دانش.... 91

4-6-5- تصویرسازی فرآیند به گونه‌ای که باید باشد (TO-BE). 91

7-5- مطالعه موردی.. 92

1-7-5- ایجاد پرونده به منظور استخراج جریان های دانش.... 93

2-7-5- ترسیم نقشه دانش.... 93

3-7-5- شناسایی جریان‌های دانش.... 94

4-7-5- بهینه سازی جریان دانش.... 95

8-5- تحلیل جریان دانش بر اساس قیمت محصول.. 95

9-5- تحلیل جریان دانش بر اساس مشخصات محصول.. 96

10-5- تحلیل جریان بر اساس بازه زمانی تحقق سفارش.... 97

11-5- تصویرسازی نمودار فرآیند بهینه شده (TO-BE). 98

12-5- نتیجه گیری.. 100

فصل ششم ، فرآیند انتخاب نرم افزار مدیریت دانش

1-6- مقدمه. 102

2-6- فرآیند پیاده‌سازی مدیریت دانش.... 103

1-2-6- نیازسنجی کسب‌وکار. 104

2-2-6- تشکیل تیم جستجوی نرم افزار. 105

3-2-6- ارزیابی زیرساخت‌ها 106

4-2-6- الزامات نرم‌افزار و منابع.. 107

5-2-6- صدور RFP و کنفرانس با فروشندگان منتخب... 108

6-2-6- استعلام از فروشندگان و بررسی جوابیه‌ی آنها 109

7-2-6- معیارهای گزینش.... 110

3-6- مطالعه موردی استقرار نرم‌افزار مدیریت دانش در شرکت سیسکو. 112

1-3-6- درباره سیسکو. 112

2-3-6-  چالش.... 112

3-3-6-  اهداف کسب و کار. 112

4-3-6- VisionCor 113

5-3-6- معماری سیستم دانشی یکپارچه. 113

6-3-6- راه‌حل.. 113

7-3-6-  تصمیم‌گیری نهایی.. 114

4-6- نتیجه گیری.. 114

منابع.. 116

 

پیوست ها
پیوست- الف. مورد کاوی مدیریت دانش در شرکت آهن و استیل تاتا 118

1- پیشینه مدیریت دانش در تاتا 118

2- کلیات استراتژی و فرایند انتقال بهترین عملکردها 119

3- تکامل مدیریت دانش در تاتا 120

1-3. فاز اول: ارائه و ارزیابی بهترین عملکردها 121

2-3. فاز دوم:  ایجاد انجمن‌هایی که به دنبال کشف و توسعه دانش جدید هستند.. 121

4- انگیزش و مشوق ها برای رفتارهای انتقال دانش در تاتا استیل.. 122

5- تغییرات فرهنگی ناشی از مدیریت دانش در تاتا 123

6- ساختار و نقش های پشتیبان مدیریت دانش در تاتا 123

7- سنجه های ارزیابی مدیریت دانش در تاتا استیل.. 125

8- درس های آموخته و برنامه های آینده تاتا برای مدیریت دانش.... 126

پیوست – ب . مطالعه موردی شرکت ارتباطات عربستان سعودی STC.. 127

1- مدیریت دانش در صنعت مخابرات... 127

2- مطالعه موردی STC.. 128

1-2. مرور کلی بر مخابرات عربستان.. 128

2-2. ماموریت STC.. 128

3-2. استراتژی شرکت STC.. 129

4-2. ساختار سازمان STC.. 129

5-2. برنامه کار پروژه. 130

3- ممیزی دانش.... 130

4-  استراتژی KM... 131

5- پروژه پایلوت اصلی.. 134

6-  نقشه راه دانش.... 135

7- یافته ها و تحلیل مطالعه موردی.. 136

8- نتیجه گیری.. 136

 

فهرست شکل ها

فصل اول ، مديريت دانش ،تعاريف و مفاهيم

شکل (1-1) مقایسهی اقتصاد دانشی با اقتصاد سنتی.. 8

فصل دوم ، مدیریت دانش ، نیازمندیها ، نتایج و کاربردها

شکل (1-2) فرآیند خلق دانش از دیدگاه نوناکا و تاکوچی.. 12

شکل (2-2) هفت شاخص هوشمندی سازمانی.. 23

شکل (3-2) مدل بلوغ مدریت دانش.... 24

شکل (4-2)  ابعاد شایستگی سازمانی.. 26

شکل (5-2) روش سنتی تطابق با اهداف... 28

شکل (6-2) شایستگی سازمانی مبنایی برای طرح‌های اجرایی.. 29

شکل (7-2) تنظیم اهداف تیم.. 30

شکل (8-2) رویکرد اجرایی مدیریت دانش بر مبنای ارزش.... 32

شکل (9-2)  نقش‌ها و مسئولیت‌های CKO.. 35

شکل (10-2)  نگرش‌های شخصیتی CKO.. 38

شکل (11-2)  شایستگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای CKO (اقتباس از نیلسون 2002). 39

شکل (12-2) راه‌اندازی تیم مدیریت دانش.... 40

شکل (13-2) چارچوب مدیریت دانش ارائه شده برای وب معنایی.. 46

شکل (14-2)  موارد استفاده از مدیریت دانش.... &l


خرید آنلاین


سایر محصولات

پاور پوینت (اسلاید) پیاده سازی سیستم فایل


 با سلام
فایل پیاده سازی سیستم فایل یک پاورپوینت بسیار عالی در 212 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده از

ادامه مطلب  
دانلود آرشیو مقالات رشته مدیریت با فرمت ورد 500 فایل


این پکیج شامل آرشیو مقالات رشته مدیریت با فرمت Word مناسب برای فروشگاه های اینترنتی و کافی نت ها   ۱۶۰ نکته در مدیریت نقش IT در توسعه اقتصادی و شاخص های توسعه اقتصادی « طرح ریزی توزیع نیازمندیها » «طراح

ادامه مطلب  
مقاله ی ترجمه شده ی مدیریت واکاوی و تحلیلی بر عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت دانش


 دانلود  مقاله ی ترجمه شده ی مدیریت واکاوی و تحلیلی بر عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت دانش Investigation and Analysis of the factors affecting the implementation of knowledge manag

ادامه مطلب  
پروژه مدیریت دانش و تحلیلی بر عوامل موفقیت در پیاده سازی سیستم های مبتنی بر دانش


پروژه "مدیریت دانش و تحلیلی بر عوامل موفقیت در پیاده سازی سیستم های مبتنی بر دانش " یک تحقیق کامل و علمی برای رشته مدیریت وIT میباشد که بطورکامل بحث را مورد کنکاش و جستجو قرار داده و مطالب کام

ادامه مطلب  
راهبرد و مدیریت منابع انسانی


        درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. پروژه پیش رو مربوط به راهبرد و مدیریت منابع انسانی می باشد. این پروژه دارای 70 صفحه و به صورت word  و pdf می باشد.&nb

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد مدیر و مدیریت در سیره نبوی


فرمت فایل:WORD(قابل ویرایش)تعداد29 صحفه  مقدمهبخش اول: مدیریت در سیره نبوی تعریف مدیریت مدیریت اسلامی در سیره نبویرابطه مدیریت با اسلامبخش دوم: نقش مدیر، مبانی مدیریتی سیره نبوی نقش مدیر در برقراری روابط انسانیمدیریت كلاس درسان

ادامه مطلب  
سیستم های مدیریت محتوا


        درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. پروژه پیش رو مربوط به سیستم های مدیریت محتوا می باشد. این پروژه دارای 100 صفحه و به صورت word  می باشد. فهرست مطالبفصل اول

ادامه مطلب  
پروژه آشنایی با GPS


پروژه آشنایی با GPS در حجم 218 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:پیشرفت در صنعت تكنولوژی GPSتكنولوژی حمل و نقل بر پایه GPS تنها بخشی از ITS(سیستم حمل و نقل هوشمند) است، اما برای كشورهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. یكی از آن كشو

ادامه مطلب  
تحقیق آماده درس تاریخ تحلیلی صدر اسلام (نگاهی به آداب و رسوم دوره جاهلیت از منظر قرآن و تاریخ )


موضوع :تحقیق آماده درس تاریخ تحلیلی صدر اسلامنگاهی به آداب و رسوم دوره جاهلیت از منظر قرآن و تاریخ فایل word قابل ویرایشمقدمهدر اصطلاح به دوره عرب پیش از اسلام که در آن اکثر مردم به

ادامه مطلب  
تحقیق درباره مدیریت رسانه (word) 55 صفحه


عنوان : مدیریت رسانه قالب بندی :wordتعداد صفحات :55 فهرست مطالب مدیریت رسانه1- مدیریت رسانه چیست؟الف: تعریفب: ویژگی‌های میان رشته‌ای آن2- انواع تبیین‌ها از مدیریت رسانه         

ادامه مطلب  
logo-samandehi